mandag den 26. august 2013

Status - nyt kapitel

Status #3


Studie: 1 - Informationsvidenskab, og det virker ret fedt.

Koper kaffe: 20 - har haft mit kaffeforbrug under stærk observation denne uge. 
Konklusion: jeg dør sikkert ikke for tidligt.

Mislykkede bageprojekter: 1 - ville bage blommetærte. Læs mere om det i morgen!

Freak-outs: en million. Går hånd i hånd med de mange nerver jeg har haft før studiestart.

Nedtur: Bedst som jeg tror, at jeg har styr på det hele inden jeg skal ud af døren på første skoledag taber jeg kaffen. Ud over hele gulvet. Skabe. Mit tøj. Havde præcis 1,5 min. til at finde nyt outfit, tørre det hele op og komme svedende ud af døren for at møde i tide. FUCK! Men det lykkedes. Dog svedende. well well..

Optur: Nyt studie - hep hey. Føler mig meget hjemme hos nørderne i IT-parken. 

Konklusion: Helt fantastisk på minus søvn og mange oplevelser rigere! Meget mere info i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar