onsdag den 4. september 2013

Mit liv er i koder




Er nu startet officielt startet på uni.. for anden gang i mit liv. Bajerne er blevet erstattet tonsvis af kaffe og snuden er godt begravet i bøgerne. Det føles ret godt denne gang. 
Tager mig selv i sidde og kode i HTML i flere timer til langt ud på natten og glemme omverdenen lidt (hvilket b.la kan ses på manglende rengøring og en vasketøjskurv, der snart rammer loftet).
<''SUPER FEDT''>

Mine bogmærker også ændret sig en del. Bogmærker til b. la blogs og billedredigering er  nu erstattet med bogmærker til HTML koder og validering af hjemmesider.  Er kommet ind i en hel ny verden. Og synes faktisk det er en ret sej verden. (i know... super nørdet!).
I hvert fald har jeg nægtet at anskaffe mig en kæmpe mus, der kun er beregnet til mænd over 40 eller gamere i frygt for at miste al sans for stil. I stedet har jeg fået en med fake diamanter i mangel på bedre og ren desperation. Men så er jeg da i det mindste stadig i kontakt med mit kvindelige køn.

Men nu vil jeg videre. Skal lave en tabel.. (yeah!).


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar