mandag den 2. september 2013

Status - rusuge

Brunchen, der reddede min fysiske tilstand fra forfald! MUMS

Så sidder jeg her igen.. På terrassen. Med et glas kold hvidvin, krøbet sammen under et tæppe og med computeren på skødet. Synes ærligt talt jeg fortjener lidt omsorg i form at dejlig vin, nu hvor jeg er helt alene i liebhaverbolig. Bare et enkelt..

Er fuldkommen blæst omkuld af sidste uge. Vågnede op samtlige dage med trang til at kaste samtlige at mine indvolde op og et hoved, der knap nok blive siddende på hovedet. Yes, jeg havde tømmermænd - jeg havde rusuge på universitetet. Og kan ikke rigtig love, at jeg aldrig kommer til at drikke igen - for det gør jeg. Men vil alligevel lige gøre status på sidste uge:

Fulde nætter, der involverede alkohol: 1,2,3,4.. mange.

Forespørgsel om ny lever: 1 stk. tak.

Antal flasker vin, der aldrig aldrig mere skal drikkes alene på samme aften: 1. Og jeg lyver ikke! Never again.

Antal genstande i alt:  Alt for mange. Sundhedsvæsenet kommer sikkert efter mig med deres max 7.

Dage hvor jeg ikke kunne rejse mig efter episk tur grundet omtalte flaske vin jeg aldrig skulle have drukket: 1 - og jeg har aldrig haft det dårligere. Troede jeg skulle dø. Kæmpede mig dog op og trak i tøjet senere. Mødte en time for sent op til O-løb iklædt superheltekostume. Følte mig som en falden en af slagsen.

Mødt svedig op på nyt studie: Alle fem dage. Kan det seriøst ikke være muligt at komme frem uden sved på panden???

Forsømt liebhaverbolig: 1. Der er tøj, sko, bøger, aviser og andet godt fra uvisheden gemt rundt på gulvet. Orker seriøst ikke at rydde op. Giv mig lige en stund mere til at tage mig sammen, tak!

Veninde, der arrangerer til brunch dagen efter rusuge: 1, hun hedder Katrine. Og det reddede mig og min krop for mere klynkeri!

Skyldfølelser over manglende tur i fitness: Denne gang - 80.000. Har planer om at rejse mig fra dybet.

Status: Du skal tage dig sammen, Mia.

... okay manglede den sidste: Antal søde nye mennesker mødt; rigtig mange! Og glæder mig til tre år med dem!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar