søndag den 8. september 2013

Mit nye fix



Det er en anelse svært for mig at komme op til tiden, nu hvor jeg skal møde kl. 08.00 (meget tidligt) hver dag. Er udpræget B-menneske med en hjerne, der er så godt som i zombietilstand, når alarmen prøver at vække mig før 09.00.

Min nye senseo-maskine er derfor blevet min ven i nøden og kaffen mit daglige fix. Min heroin.
Maskinen kan lave alt, hvad jeg har lyst til;  espresso, decaf, kakao, latte, cappuccino eller bare en virkelig god kop sort kaffe.
Og så endda på sølle 30 sekunder, hvilket er et kæmpe plus for en som mig, der har hovedet under armen og løber evigt  halvnøgen rundt i lejligheden og glemmer alt, hvad jeg har  tændt for bare 3 minutter tidligere. Også min madpakke.

Vel gerne omvende mig selv til at have maximal energi (læs: muligvis at leve på koffein) inden for nærmeste fremtid. Who the hell antager, at man er parat til at indtage læring kl. 08.00 om morgenen?
... Ja det er ikke mig i hvert fald.




Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar