mandag den 9. september 2013

Status - i survived

Status #5

Uger på nyt studie, hvor det har sejlet i øl: 2

Fødder der i forbindelse med ovenstående er flænset til døde grundet lidt for ivrig (og måske knap så flot) dans på dansegulv:  2 stk.

Antal gange jeg er mødt svedig og prustende for sent grundet forbandet mødetidspunkt 08.00:  3. Men kun et par minutter
(who the hell er også man er i stand til at lære før 10? )

Back-up vækkeur, der er efter anerkendelse af min egen dårlige evne til at stå op til tiden:  3.   
Jeg tager ingen chancer.

Dårlig samvittighed af kun at gå i Fitness World en gang om ugen, når jeg har lavet højt helligt løfte til mig selv om mindst tre: alt for mange. 
... jeg kan ikke finde mit kort.

Afsnit af Prison Break, fordi det var SUPER spændende og Michael bare er piv lækker:  15.
Måske skulle jeg overveje at lukke netflix konto. Bare i nogle dage.

Lister, lavet i en overspringshandling, hvor den ene omhandler gode overspringshandlinger som resultat af ovenstående:  4.  
De hjælper mig jo ligesom med at finde ud af, hvad jeg skal bagefter læsningen.. eller noget. 

Status: Ingen direkte tegn på klamhed. Har overlevet første reelle uge på uni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar