søndag den 1. september 2013

mysteriet om mig


 
En del af jer har spurgt mig, hvorfor der ingen billeder er af mig på bloggen. Og nu får i så forklaringen:

Det startede egentlig ud som ren forfængelighed og den klassiske ''jamen jeg har ingen gode billeder af mig selv''.
Jeg er ikke ligefrem typen, der poserer naturligt foran et kamera med fake smile og i bedste sæt kluns.
Dermed heller ikke sagt, at jeg skammer mig over mit dna, mit udseende og mine alt for korte ben. For det gør jeg virkelig ikke. (I hvert fald kun det normale af et kvindeligt køn at være).
Men hvorfor skal alt handle om, hvordan vi ser ud?

Jo mere jeg tænkte over det, jo mere blev jeg overbevist om, at jeg i første omgang slet ikke vil have billeder af mig selv på bloggen. Det er blevet til et princip nu. Selvom jeg ikke går så meget ind for principper normalt.. Betragt det som mit personlige oprør mod den ellers så perfekte bloggerverden. (Håber du fangerede ironien)
Hvem ved.. måske vil jeg en dag afsløre mit 'sande' jeg. Indstil da vil jeg i stedet give jer mulighed for at 'lære mig at kende' på en anden måde.. På skrift altså.

Her får du 5 facts om mig:
  1. Har kort hår. Brunt.. Nej, faktisk er det måske mere sort/brunt.
  2. Er 165 cm høj. Det er de korte ben, der gør udfaldet. 
  3. Kan rigtig godt lide høje hæle, men er blevet bange for at iføre mig et par siden mit stunt på Bremen Teater. (Faldt voldsomt ned af trappe og blev dernæst indlagt til operation af højre hånd. Vågnede op med hånd i lilla gips. They no nothing about fashion.
  4. Min garderobe/stil kan beskrives med ordet; klassisk.
  5. Alt tøj sidder bare ikke godt på mig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar