mandag den 30. september 2013

Status - Kæmpe overskud

Status #7

Sidste uge har været presset.. Så presset, at jeg har glemt at drikke kaffe gentagne gange, hvilket er resulteret i ekstrem træthed og svingende humør (læs: meget svingende). 

Antal gange jeg har sovet til middag. Det er altså ikke kun for gamle mennesker, skulle jeg hilse og sige: 2

Gange jeg har brændt sovs på, fordi jeg var overbevist på en sådan det-kan-da-ikke-være-så-svært måde: 3. Prøv med en opskrift en anden gang, Mia.

Gange jeg har tabt sovsen, som følge af ovenstående improvisering i køkken: 1. Karrysovs ud over det hele. Det kører. Ja ja ja!

Efterårsdepressioner: På vej. Det er jo mørkt når man står op, nu om dage?

Svedige dage, som følge af overgangsvejr, hvor det er UMULIGT cykle uden at være gennemsvedt. Halleluja for akademisk kvarter, der fremover nu kan bruges på et make-up fix på toilettet. 

Gange i fitness: Upgrader med to trods kneben tid. WIN!

Opgaver afleveret på en mandag: 3. Det føles jo fantastisk. Fejrer muligvis med en kage. (klapper i mine hænder... af mig selv).

Status: Næste uge bliver et hit! Jeg er on fire - efteråret kan komme an. Der er købt ind til varm chokolade!



Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar