tirsdag den 1. oktober 2013

Du ved efteråret er kommet når..



... Det er mørkt om morgenen... Det er satans svært at stå op.

... Du faktisk kan kræve en time længere på øjet som følge af ovenstående. Det er helt videnskabeligt bevist at man mangler en time mere. Jeg tager det til mig uden kildekritik. 

... når du har brugt adskillige timer på e-bay for at købe tørklæder, handsker og jakker.

... Du ikke kan finde ud af, om du skal have jakke på eller ej når du cykler.

... du skruer op for radiatoren og indser, at de ikke har åbnet for fjernvarmen endnu.

... tager hyggesokker på og ligger dig foran fjernsynet, fordi det er helt ok på en ''hygge-nygge-måde''

... Laver chili mad og supper, så der står flammer ud af munden på dig.

... har købt dit første snotpapir.





Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Chili på, til og i alt - ja tak! Yumyumyum!
    (Gerne hele året. Det er ligesom det der med, at folk siger "nu er der varm kakaotid" her om efteråret og jeg altid tænker: Ja, ligesom det er alle de andre 11 måneder :p)
    Jeg har også stadig kun læderjakke på, men har købt vanter, som venter i kulissen sammen med vinterjakken - véd bare de snart skal bruges.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte allerede mit vintertørklæde på udsalg i juli. Det kostede 10 kroner, og jeg har sjældent følt mig så fornuftig. Jeg har dog ikke brugt det endnu, da jeg ikke rigtig kan finde ud af at aflæse vejret for tiden og altid bare ender i den samme jakke.

      Jeg har forresten lige læst hele din blog igennem, og så snart jeg lige har trykket udgiv på denne kommentar, får du dig en ny følger. Jeg elsker den måde, du skriver på :)

      KH Anne-Li

      Slet
  2. Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der har svært ved vejret i disse dage! Personligt skifter jeg selv mellem trenchcoat og læderjakke, men kan mærke at vi går mørke tider i møde - vinterjakken skal snart frem.

    Anne-Li, tusinde tak for de søde ord - det varmer helt igennem. Især i en opstartsfase som denne.

    SvarSlet