torsdag den 3. oktober 2013

Aaaaaand she is back!


Den er god nok. Er tilbage i mit zen! Oppe på tæerne igen, om man vil...
Siden min uheldige episode på Bremen Teater i april måned, hvor høje hæle førte til arm i lilla gips, har jeg været rædselsslagen for at iføre mig et par hæle igen. Jeg har i flere måneder holdt mig til bare at betragte skoene i diverse magasiner, butikker og online.. Godt på afstand, hvor intet kan skade mig.

I går skete miraklet så. Jeg var spontant en tur forbi h&m med veninde, da jeg faldt over støvlerne på billedet. De stod jo lige der. Flotte, høje og i en str. 37. Og denne gang prøvede jeg dem altså. For hvor mange kan jeg lige komme til skade i en H&M butik?

I det sekund jeg rejste mig op (ja jeg sætter mig tid ned og snører mine sko), følte jeg mig fuldkommen. Som den gamle Mia med fart over feltet og klikkende hæle mod gulvet. Støvlerne ændrede alt.

Tænk at der kun skal et par hæle til at gøre en lykkelig..
Men flyver nu med fuld fart frem og 10 cm hæle - watch out (lige indtil næste ulykke).



Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar