onsdag den 2. oktober 2013

De sidste D-vitaminer



Det er med at nyde de sidste stråler. Og ikke mindst D-vitamin.. Ja jeg skal i hvert fald ikke nyde noget af en lang vinterdepression  i fosterstilling - fylder lagret op mens jeg kan. 

Så det gjorde jeg. Denne morgen, hvor jeg vågnede op til den smukkeste morgensol, for at mødes med meget savnet veninde til en kop kaffe fra Føtex bistro (don't judge) på en bænk i solen for derefter totalt overskudsagtig at aflevere opgaven, der i de sidste par døgn har slidt blyanter og kostet et par poser slik. Og 45 min. foran en printer, der ikke ville printe. 

Den er ude af verdenen nu  - capish. Og nu fejrer det lige selv med et glas hvidvin i aftensol. Slikketr lige lidt mere sol. Slubrer D-vitaminerne i mig. Har det jo godt.
Ciao


Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar