tirsdag den 15. oktober 2013

Efterårsferie - what shall i do with you?


 Kan ikke helt finde ud af det der med efterårsferie.. som egentlig er en 'læse-ferie' for folk på universitetet, så man kan læse op på det man glippede eller ( who are those people?) læse foran.
Jeg er stensikker på, at det er mig til næste år. Fuld fart frem og ikke se sig tilbage i pensum.
Det sagde jeg også sidste år.

Er fast besluttet for bare at være ajur med pensum. Ikke mere - ikke mindre. Det er vel okay.
Har heller ikke i sinde at være storbysmart i en fart igen denne ferie. Siden januar er lang tid. Men har ingen penge til at rejse. Elsker Danmark. (ironisk). Mine forældre derimod er taget afsted til London og har efterladt mig med kær hund. 
Opskriften burde vel egentlig være forskreven for mit vedkommende efterhånden: Sofa. Netflix. Yay. nu med hund. (hun kan også godt lide netflix på computeren, se billede)

Men jeg vil bare gerne væk.. giv mig Berlin, Paris, Rom.. SOMETHING.

Helst egentlig bare en tur på Nyons i Frankrig, så jeg kan fylde et vinterlager op med oliven (the worlds greatest! I promise.), tarpenade og andre lækkerier.

Men det kommer jeg jo ikke. Så her er min liste for efterårsferien.
  1. Ring til mormor. Lav aftale om, at skulle lære signaturretten boller i karry. Sidste gang gik ikke så godt - læs mere HER
  2. Hold liv forældres hund. Sille hedder hun, gammel og pt. i løbetid. En sand fest! 
  3. Se resten af New Girl færdig.. med chips!
  4. Drikke kakao. Eller te. Meget endda. og med tæppe omkring mig foldet sammen i sofa.
  5. Og så lige det der med, at læse op..
God efterårsferie til dig derude.



Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar