mandag den 28. oktober 2013

Jeg er i beredskab


So... jeg har valgt at droppe et decideret indslag om logeaften #2. Dels fordi jeg betalte hårdt for mit indtag af alkoholiserede drikke. Dels fordi jeg ikke kom på de hæle. Det føltes ikke rigtigt. I stedet brugte jeg det meste af min levende tid søndag på at google videoer af, hvordan man går i stiletter. Suk.
Ét fald kan åbenbart tage hele selvtilliden væk igen.
Men hey - maden var fantastisk!

Er i dag gået endnu mere i beredskab end jeg var igår. Der er storm over Danmark. Og jeg skal ingen steder. Har lukket mig inde, tændt for varmen og lavet en kop te. Umiddelbart synes folk, at jeg er skør - men jeg skal dælme ikke tage nogen som helst chance ved at bevæge mig ud på denne dag i ren og skær frygt for, at blive kastet rundt som en anden drage i luften! Har købt det halve af Rema. Skal ikke sulte. Næ. Betragter situationen fra sofaen.

...

Holy - der røg min døde plante på altanen. Gone with the wind, bogstavelig talt.  Evakuerer altanen med det samme... Ses!


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar