lørdag den 26. oktober 2013

Loge aften #1



Det er ikke for sjov, vi selv kalder det en loge - en loge, der deler nøjagtig samme passion for vanvittig god kaffe, mad der er kælet for og stil over hverdagen alla ''nøj-vi-har-det-godt''. Vi klinger - to piger, to drenge.
Og der bliver intet lagt imellem, når logen  i aften tager en Tour des Chambres rundt hos hinanden. Der er lagt op til en aften med treretters menu og en afslutning med bobler og højt hår i byen.

Jeg er sidste stop i rækken inden turen går videre i byen. Og hvad disker man lige op med, når man i forvejen har fået tre retter? Mit bud; Et bad i boblenede cava og focaccine med trøffelpesto fra den lokale og meget fine lille vinhandel på lystbådehavnen. (Kan varmt anbefales til alle, der er ikke vil nøjes og gerne vil have en tår med på vejen). 

Gik halvt i panik over, hvad folk tænker når de kommer hjem til mig. Kan ikke have alle mulige underlige ting til at liggende. Og er jo slet ikke færdig med at indrette samt alle mine planter på altanen er jo døde.... Har brugt hele formiddagen på at gøre rent. Der ligger allerede støv i vindueskarmen igen. Hvordan sker det lige? Jeg kan vel ikke være den eneste, der tænker over hvad andre tænker, når de kommer forbi.

Regner med at boblerne tager over...

Foruden bevæger jeg mig i aften op på hælene i aften. Nu skal det være! HEP HEP. 
Hvad de andre bød på af lækkerier må i høre om i morgen. (Hvis jeg igen ikke ender på hospitalet efter at et stilet stunt på hælene igen). 

See you on the other site. 


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar