søndag den 1. december 2013

Jeg har i forgangne uge:

.. Haft mælk i både skoletaske og ud over hele gulvet. Det var måske en smule optimisk at tro, at man kan fylde sin skoletaske op med indkøb på vej hjem uden noget går i stykker. Damn you computeroplader.

.. Stået bag en anorektiker til Thai Bo - det er ikke ligefrem fordi det motiverer mig yderligere.

.. Været til eksamen for første gang (ah okay. 4. gang) på uni. Sad med følgende reaktion, da jeg læste de tre første spørgsmål: ''What... (næste).. WHAT... (næste).. WHAAAAAAAAAT''.

.. Glemte farven på mine øjenbryn. Stod den efterfølgende halve time og skrubbede med skuresvamp, for at få nogenlunde acceptabelt resultat.

.. Har opdaget at jeg naturligvis ikke har afmeldt spontant abonnement på politikken. 500 kr. fattigere. LORT

.. Har ikke pyntet op til jul. Det er som om alle giver mig fordømmende blikke og kigger fuldstændig uforstående på mig. Jeg kan bare ikke li' farven rød og alt det glimmer. Det giver mig myrekryb.  Okay?

.. Er tilsyneladende den eneste, der ikke er fuldstændig oppe og køre over at datoen er blevet 1. December. 

.. Har spist 20 havregrynskugler. Uden at skamme mig. Derefter lavede jeg 20 daddelkugler, ligesom resten af blogland. 

.. Fundet ud af, at jeg aldrig aldrig må løbe tør for kaffe igen. Det går helt galt. Jeg fungerer slet ikke og måtte nærmest slæbe mig rundt i verdenen. Mine ben blev tyve kilo tungere og mit hoved føltes som en bowlingkugle - ikke en af de lette.

.. Efter jeg har fået kaffe igen er jeg ikke blevet mere frisk. Forstår det ikke. Men i morgen er det mandag og jeg ber' til samtlige guder om at jeg snart er nogenlunde frisk. 

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Nej nej - du tænker helt forkert på det med anoretikere til fitness.
    Thi er de med, så er det fordi man forbrænder meget ved en given time. -eller det tænker jeg ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjoh det kan man sige. Eller det er da en god indikation. Men det motiverer mig ikke - det har nærmest modsatte effekt på mig og jeg kan ganske enkelt ikke tage min træning seriøst.

      Slet