onsdag den 23. april 2014

JEG GÅR OG DRØMMER OM..

  • Et par nye solbriller, så jeg kan sidde ude i solen og være too cool for school.
  • Kun at spise frugter hele dagen. Det smager jo godt.
  • ... faktisk også at spise årets første jordbærtærte.
  • At have fuldstændig vanvittigt overskud. Mest på bankkontoen.
  • At jeg brugte lidt mere tid på at værne om mine nærmeste. 
  • At jeg turde iklæde mig flere farver. 
  • At få et nyt job der ikke involverer lort, andres hår og rotter.
  • At rejse til Nyon med trailer og plyndre coopérative du Nyonsais for oliven, tapanade og olie.
  • At jeg kunne sige jeg havde en fed garderobe og var super storbysmart med hatten på skrå.
  • At jeg snart kan tage ud til en planteskole og købe mig fattig i planter.
  • At det var så meget sommer, at jeg kunne færdiggøre min oase på altanen. Og fejre med vin! (Vigtigt)
  • At neglelakken ikke altid ender med at have trykmærker eller at have farve på alle andre steder end neglen.
  • En kæmpe is. Med guf og syltetøj. 
  • At bruge lidt længere tid på mine tæer. De er stadig i vinter-sokke-hi. 
  • At holde min mand i hånden. Hver dag.

Follow on Bloglovin

9 kommentarer:

  1. Rigtig god onsdag søde,

    sikke mange gode drømme:-)
    Husk at gøre dem til virkelighed. Sæt dig nogle mål og nogle delmål, gå efter dem og udlev dermed dine drømme.
    At nå et mål giver fornyet energi.

    Forårs hilsner fra Mary-Liz

    SvarSlet
    Svar
    1. Mål giver helt sikkert fornyet energi og jeg praktiserer det meget :)
      Måske også derfor jeg altid ender med at spise mange kager - som belønning naturligvis.

      Slet
  2. Jeg kan følge en del af dine drømme - og én har jeg måske en løsning på. Firmaet 'Nubar' laver en fantastisk topcoat - som får lakken til at tørre hurtigt og holde længe. Så der burde du kunne undgå mærker :-) Den kan købes på f.eks. Beautybay og Feelunique.

    God dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha for et tip. Det må jeg straks kigge nærmere på! :)

      Slet
  3. Jeg vil også spise jordbærtærte!!
    Og glæd dig til august - så kan du holde din mand i hånden hver dag :) Var det ikke noget med, at han flytter ind?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuldstændig rigtig Søs! Og nøj, hvor jeg glæder mig. Faktisk er jeg også så heldig, at han har fri en hel uge fra imorgen og har lyst til at tilbringe den oppe hos mig. Se dét glæder jeg mig meget til!

      Slet
  4. Firstly - Få Gellack. Det er genialt. Jeg sværger til det - nul aftryk, nul afskallinger, nul mega grimhed. Det er pissesmart og man kan gøre det selv med Gellack-sættet fra Depend. Siger det bare.

    Dernæst: Kør jordbærtærte ind, som gjaldt det dit liv. Når først manden flytter ind går de første 2 måneder alligevel med at opretholde illusion om, at man ikke spiser den slags pjat (og hvis man gør, så gør man det værdigt med en gaffel på en tallerken, kl. 15 om eftermiddagen, og ikke med hænderne direkte fra køkkenbordet kl. 11.30 tirsdag formiddag. Og igen torsdag aften.)

    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha ! Jeg elsker du har samme tankegang som mig hvad vedrører kagespisning. Og lad mig lige slå et slag for, at is også spises fra bøtten herhjemme! :)

      Slet
  5. Dejligt dejligt indlæg at læse, og jeg har hellere ikke fået års første jordbærtærte endnu :O

    Kig gerne forbi min blog, har en konkurrence igang! Knus.
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet