mandag den 21. juli 2014

UGENS STATUS

Det føles lidt som om, jeg ikke har lavet andet end at gøre status hver uge og lave rigtigt mange lister, de sidste par uger. Men når man sådan trækker stikket ud og begiver sig til rødvinsland, så kan man jo godt få brug for det til tider. Altså at gøre status på situationen med lister.. Og så var der jo også liiige det med internet anno 1995, som ikke rigtigt fungerede (Og nu er to af jer allerede forsvundet. Jeg kunne jo ikke gøre for det, vel. Kom tilbage!).
So here we go, endnu en liste, endnu en status - og så bliver der andre boller på suppen fra i morgen, når jeg har fået kaffe, naturligvis.

OPTUR

  • Udenlandsrejse. Med alle is betalt af mutz og fatz. Og i det hele taget bare rart at være i andet end Danmark som udsigtspunkt, modsat sidste år.
  • Familietid, som også betyder kvalitetstid og oplevelser.
  • Italiensk is. Til omtrent 15 kr. for to meget store kugler. Hvornår kommer de priser til Danmark, og hvornår bliver isen, der krystalliserer hos den lokale strandbod egentlig skiftet ud? Der må være et udvalg for sådan noget et sted..
  • SOL (fortsættes)
  • At koble ud i 14 dage og finde absolut glæde i at kaste sig over projekt igen. 
  • I ovenstående forbindelse tilmed at kunne nyde komplet savnet kvalitetstid med veninde.
  • Altanen er nu i brug igen, og jeg har fået 25% i huslejen næste måned. (fortsættes) 
  • Surfing projekt gik ud over alle forventninger efter at have iført mig meget for stor og lang str. 44 våddragt og skrigorange redningsvest. Intet modepoliti var til stede, og jeg prøvede i bedste stil at løbe Baywatch-agtigt ud i vand. Synes selv det var til UG.
  • At komme hjem med: to tasker, to par sko, en kjole, et cashmere tørklæde, et skærebræt, mælkeskummer og espressokande og to nye kopper samt en taske fyldt med nøje udvalgte souvenirs (Også mest fordi, at det ville være meget egocentrisk at komme hjem med alt det habengut og så ikke have tænkt på andre). 
  • Mand flytter ind... OM 5 DAGE!!!

SUR RØV
  • At være 14 dage sydpå og komme hjem stadig ligbleg minus sommerlækker gyldenhed.
  • Min favre køkkenhave, oliventræer og mega hortensia har tabt slaget med altanforbudet og har måtte lide døden som konsekvens. Men egentlig også ok at udlejer betaler omkring de 1200 kr. for den sensommer med friske krydderurter, jeg nu ikke får. På den anden side - kunne også bare gå voksenagtigt shop-amok i Plantorama og opsætte kæmpe blomsteroase?
  • Der er hele fem dage, til jeg må indrette. Det kribler. Vil jo ligesom gerne igang nu nu nu!
  • Hvem er det, der har bildt folk ind, at man kan farve hår lysere med citronsaft? Sidder pt. med manken fuldstændig indsmurt og efter meget lang tid i sol er der sket absolut intet ud over at mit hår nu er så stift, at jeg egentlig er mest bange for, om jeg kommer til at knække det. I så fald har skæbnen talt, og jeg duer ikke til langt hår.
  • Apropos hår. Mellemlangt 'hår det er i udgroningsfase og ikke rigtig fungerer på nogen måde'-hår er ved at drive mig til vanvid. Hvordan gør man? Er ny i det med elastikker og hårnåle jo.
  • Kan ikke gå uden for dør grundet mega stift og umedgørligt hår. Hvem kommer med kage?

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar